Tema: Re: Savo automobiliu į Kaliningrado sritį
Autorius: liteonas
Data: 2018-04-06 08:02:52
paskutinis karta automobiliu ten buvau labai senai, kai dar vaikas buvau...
bet 2013 ar 2014 zvejojant Skirvyteje su valtimi buvau sulaikytas Rusijos
pasienieciu ( is dalies pats kaltas, buvau ispetas LT, kad per arti sienos,
bet jau taip gavos) - pasienieciai jokiu kysiu neeme ir liepe, tik slepti
pinigus, o tai bus dar blogiau. Sulaikius nusiveze I vietini punkta,
issikviete visus virsininkus (is baliaus), KGB su pilna apklausa, ka veiki,
dirbi, gimei bla bla bla... nuteike, kad apklausia ir va ves I Kaliningrada
I arestine kelioms dienoms, o po to matys ka daryti. Bet kazkokio stebuklo
deka (o gal kad is LT puses sureagavo ir sutiko mus I Lietuva grazintis
greit) paleido ta pacia diena - sulaike apie pietus, apie vidurnakti buvom
jau Panemuneje - kaip is to RU posto vienas pasienietis sake, kad per daug
metu tai pirmas kartas, kad taip greit paleidzia :) O sulaikymo metu tikrai
elgesi mandagiai ir normaliai - jokio smurto, antrankiu, apklause vietinej
valgykloj, pasiule pavalgyti, parukyti I lauka isleido ir didesni laika
tiesiog prasedejau, kol susiderino manes pervedima I Lietuva... tokia ta
patirtis su jais - visokiu gal ir ten zmoniu yra, bet vaziuoti tikrai ten
nenoreciau :D Tiesa, skyre bauda 2000 rub uz nelegalu sienos kirtima ir I
savo juoduosius sarasus isirase :)

"android"  parašė naujienų news:pa56td$2kv$1@trimpas.omnitel.net...

vaziavau 2003 paskutini menesi be vizu. Per sovietska i kalingrada, kazkoki
zelionska ir tada i
Nida.

buvo 40rub minimali stavke gatvej mentui i letena nesvarbu ir neidomu uz ka.
Minimali tai jei 30min
priesiniesi, issisukineji ir realiai neranda uz ka, tada ima kurti
fantazuoti ir tada tave jau
uzpisa nes supranti kad neatsipis. Padaugink siemet jau matyt is 10? 20? xz

griztant per Kursiu nerija be babkiu prie sienos ilgai grasino kad pasodins
Za perevozku osobo
opasnovo gruza nes LPG balionui neturejau neegzistuojancio isgalvoto
dokumento. Bet kadangi babkiu
realiai neturejau, po 1h sutiko paimti buteli rusiskos vodkos. Buvom
uzsitavarine ju pigaus alko, o
paskutines babkes pries tai kazkur pakeliui isleidau benzo bakui pripildyt.

Tu naiviai galvoji, kad tavo samone isivaizduoja, kaip veikia ju samone.
Deja ju mastymas yra
iracionalus ir be mirtino reikalo i ta pelke as nelisciau, ypac su savo
masina. Uzsipisi.

Nebent isanksto atsisveikinsi su ir pasiruosi tam tikras spec. pinigu sumas
bei ismoksi greit ikist
i letena kol dar nepradejo tau proto pist. Tiketina, kad siemet jos bus 10x
padidintos, nes realiai
privaziuos daug kaip auksciau parase "turtingu fasistu" o rusai turi jiems
ka pasiulyt, t.y.,
stadionus, so lups be sazines, nes jie jausis jog teisetai.

"Niccolo" <linas.niccolo_ismesti@gmail.com> wrote in message
> Planuoju nuosavu auto važiuoti futbolo pažiūrėti. Ar yra kokių nors kvailų
> reikalavimų ar kitų niuansų, dėl kurių geriau nevažiuoti su savo auto, ar
> viskas ten normaliai? Ką šiaip žinoti?

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection
engine 17176 (20180406) __________

The message was checked by ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.com