Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-08 16:43:08
2007 pabaigos, visur popieriuose 2008. Internetai sako, kad modelis ėjo
2008-2012.
Pralėkiau su foonia bolidu, tai dėžė elgiasi taip pat tūpai. Aš
negalėjau patikėt, kad taip gali būti parduodamame produkte, o ne kokiam
garažiuke sutvertame karutyje, na bet yra kaip yra. Daug važinėju
smartu, tai galiu pasakyt, kad veikia kur kas gražiau (kai sukalibruota
sankaba) ir žymiai lengviau prognozuojama, perprantama per savaitę. O
šitos 4EAT jau metus negaliu perprast.

Bet kas liečia šokinėjančią trauką, tai problema yra atskira. Padariau
eksperimentą: nusistačiau ant autopiloto 120, ir nuo gariūnų atvažiavau
link giraitės viaduko ant 50, įjungiau ir stebėjau... Tai bėgėjantis su
pilotu į kalną irgi grauka nepastovi. Stipriau draskantis nelabai
jaučiasi kai važiuoji on/off režimu, bet ramiai bėgėjantis gan
akivaizdžiai "kažkas negerai". Kadangi ir su pilotu taip, pedalo
sensorių galim atmest...
Kol kas išėmiau skelndės sensorių, praploviau. Jau porą dienų kaip ir
ok, stebėsiu toliau. Faktas, kad tokie praplovimai ne ilgam. Ir tas
daiktas, deja, nesiremontuoja, viskas į vientisą korpusą įlieta - tik
visos sklendės keitimas...