Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: foonia
Data: 2018-01-03 19:52:20
Teapalu edimas priklauso nuo vaziavimo stiliaus. Mieste trinantis  buna beveik needa, uzmiestyje agresyviau vaziuojant /AT automatas mazina pavara iki 2, apsisukimai soka iki 5-6 krpm, kazkas aiskino kad ziedai tada nepeja tepalu nubraukt ir tada eda juos. Tepalas beje standartinis 5W30, mastau gal jau laikas prie 10W40 pereit.

--
foonia