Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-03 19:41:11
Na bus matyt ar yra/nėra/neveikia, kai sensorių parodymus pažiūrėsiu.

Jei neveikia arba jau buvo išpjautas, klausimas kaip iki tiek galėjo 
nuvažiuot per 90 k km. Iškart stojasi tepalo teorija... Jei dėl tepalo 
sudega, tai iš vis nėra prasmės keist, kol tepalo klausimas nesutvarkytas.

O kas ten sakėt kad 1.5L tepalo ant 10k km yra normalu, tai mažiau 
smulkaus teksto gamintojų garantiniuose skaitykit. Gaila nedaug tokių 
atvejų ir dyzelgeisto skaičių nesiekia, o tai būtų didžiulė byla vien 
dėl taršos. Blin, čiut ne kaip dvitakčiu važiuojant...

On 2018-01-03 19:18, Dainiushas wrote:
> tai gal nėra to katulio?
> 
> 1/3/2018 7:14 PM, pokemonas rašė:
>> Nupirkau ją kątik praėjusią TA, lape matau kad CO ant ribos ir žalią
>> lapą gavo tik per marytės plauką.
>> Pasijungsiu dar įrangą, užsidėsiu grafikus abiejų O2 sensorių ir
>> pasitestuosiu, ar realiai veikia CATas.
>> Klaidų kaip ir nemeta, bet matau kad buvo heat shieldai nuiminėti, o ir
>> smarvė tokia iš dangaus neatsiranda. Klausimas tik kaip taip galima
>> damušt per 100k km.
>>
>>
>> On 2018-01-03 19:10, kardanas wrote:
>>> Blet, nereikia nieko. Mannol nepasitikėčiau. Susipilk liquimoly ir
>>> žiūrėk kiek nuvalgys. Sklendės neliesk. Jos praktiškai amžinos. Apie
>>> katalyzus neskaityk pas amerikonus, kur viskas kitaip ir griežčiau.
>>> Pvz maniškis su 230k realia rida co 0,00 lambda 1.02 ir tai vadinasi
>>> ledokšnis.
>>>
>>>
>>
>