Surizikavau ir paėmau ebėjuj CAT'ą už 90€.
Tuo pačiu kodu lietuvoj, žinoma, 250€...
http://www.iauto.lt/detales/3982490/115651117/Catalytic_Converter_SU6006_EEC
On 2018-01-05 21:18, pokemonas wrote:
> Pasimatavau su testeriu ir viskas tapo aišku.
> Bet vis tiek būtų įdomu su kokia įranga galima tuos duomenis pamatyt.
>
> On 2018-01-05 20:38, pokemonas wrote:
>> O žiūrėkit, pas ką nors gal yra priėjimas prie normalios subaru
>> diagnostikos? Kiniškas Delphi ir androidinis Torque man nerodo antro
>> O2 sensoriaus.
>>
>> On 2018-01-03 18:11, pokemonas wrote:
>>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo
>>> 2008-2012m.
>>>
>>> Bėdos dvi:
>>> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis
>>> sausas, nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų
>>> "garų" ir kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda.
>>>
>>> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų
>>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu
>>> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai...
>>>
>>> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks
>>> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki
>>> pusės, o veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada
>>> atsiranda trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia
>>> susižemint pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip
>>> važiuot. Numynus iki dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi
>>> toli nuo normalaus veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia,
>>> supranta, kad reikai dar susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir
>>> ramiai važiuojant lygiu keliu arba stabiliai laikant pedalą, kad
>>> bėgėtųsi: pirma vangiai, tada atsiranda trauka, tada vėl apmažėja,
>>> tada vėl atsiranda... Čia ant tos pačios pavaros viskas vyksta.
>>> Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom, tai filtrą ir purkštukus
>>> galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo ir prieš ją dedant).
>>>
>>> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli
>>> check'ai "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso.
>>>
>>> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su
>>> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido
>>> ar net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos.
>>> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės
>>> pozicijos sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms,
>>> ar trosams. Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis.
>>> Būtų pasiūlymų?
>>
>