Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: foonia
Data: 2018-01-03 20:15:51
Meilas tikras, istrink ka nereikia.  Pas mane automatas jau toks pusdvesis tai nezinau ar tiks pasilyginimui.

pokemonas<asgfkjsfhag@asd.asd> wrote: 
> Pas mane vožtuvai nesireguliuoja. Keisdamas diržą pamatavau tarpus, tai 
> tiksliai pagal manualą atitinka. Na, kaip ir nesimato, kad būtų drožtas 
> motoras.
> Dūtų įdomu pralėkt su kitu 4EAT, aš irgi vilniuje.
> Tik gal pirma pabandysiu TPS susitvarkyt, tada bus matyt ar dėl to problema.
> Kol tema nenugrimzdo, kaip su tavim susisiekt, jei kas?
> On 2018-01-03 19:42, foonia wrote:
> > 1. Subaru varikliai megsta tepalus jamt greziant 5-6 k rpm. Nesuk 
> > kabanciu, sitie varikliai pakankamai tolerantiski tepalo trukumui, tad 
> > nebus bedos ir kuri laika pasivazinejus be 0.5-1L.
> > 2. Nzn. gal nesusigyveni su tuo 4AT, galiu Vilnuuje duoti Outback 2.5 su 
> > 4AT pamaigyti. Man kai saltu varikliu dusdavo tik voztuvu reguliavimas 
> > padejo, jokie checkai nedege, nors visi irodinejo kad voztuvu reguliuoti 
> > nereikia.
> > 3. Katalizas jo, keikiasi eficiency too low, Obd bluetooth adapteris po 
> > ranka klaidoms istrinti. Apgavika tingiu statyti kad per Ta neprisiknistu.
> > 
> > 
> > pokemonas<asgfkjsfhag@asd.asd> wrote:
> >> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo 
> >> 2008-2012m.
> >> Bėdos dvi:
> >> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis 
> >> sausas, nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų 
> >> "garų" ir kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda.
> >> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų 
> >> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu 
> >> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai...
> >> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks 
> >> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, 
> >> o veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda 
> >> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint 
> >> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus 
> >> iki dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus 
> >> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai 
> >> dar susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu 
> >> keliu arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada 
> >> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos 
> >> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su 
> >> dujom, tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, 
> >> problema buvo ir prieš ją dedant).
> >> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli 
> >> check'ai "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso.
> >> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su 
> >> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido 
> >> ar net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos.
> >> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos 
> >> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar 
> >> trosams. Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis.
> >> Būtų pasiūlymų?
> > 
> > 


-- 
foonia