Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: Kurmis
Data: 2018-01-06 14:45:18
Pagal tai kaip greit mirė nevienas motoras. Iki tol žinomom ir nežinomom
aptarnavimo istorijom. Nebent patinka dažniau variklį pasikeist. Teko
bendrauti su keletu veikėjų, kuriems pigiau buvo smaugt variklį iki kol
užkals, nei kad tepalus pasikeist. Aišku jų matematika buvo tokia, kad
šrote variklis vos brangiau nei vienas tepalo keitimas. Bet man toks
mastymas nesuprantamas ir nepateisinamas.