Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: Rrr
Data: 2018-01-04 16:07:21
Koki tepala naudoji? Pusiau ar pilna sintetika? Pabandyk per ateinanti 
keitima supilt skysta mobil 1 pilna sintetika, pvz 0w30. Pradžiai 
pavalgys daugiau, bet po to gali būt, kad susitvarkys. Ant sekancio 
keitimo gali pilt tokius pat kokius pylei pries tai ir taip pasiziuresi 
ar bus skirtumas. O siaip, as rekomenduociau pilt kiek imanoma skystesne 
(proto ribose) pilna sintetika, blogiau tikrai nebus (su salyga, kad 
niekas nevarva dabar). Blogiausiu atveju, jeigu yra kazkokia problema, 
ji islys ir taip zinosi kur kas. Tvarkingas variklis, nesvarbu, 50, 40 
ar 30 klampumas, vaziuos ok. Mano nuomone, kuo skysciau, tuo geriau. Pas 
mus cia visi labai megsta 10w40, cia paskutinis shudas, ziemai per 
tirstas, vasaru karstu irgi praktiskai neturim, todel 0w30 arba 5w30 
pats tas. Aisku, cia kalbu apie N/A benza. F/I, dyzeliai ir pan. - kita 
tema.


On 2018.01.03 18:11, pokemonas wrote:
> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo
> 2008-2012m.
>
> Bėdos dvi:
> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis sausas,
> nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų "garų" ir
> kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda.
>
> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų
> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu
> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai...
>
> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks
> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, o
> veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda
> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint
> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus iki
> dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus
> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai dar
> susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu keliu
> arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada
> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos
> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom,
> tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo
> ir prieš ją dedant).
>
> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli check'ai
> "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso.
>
> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su
> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido ar
> net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos.
> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos
> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar trosams.
> Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis.
> Būtų pasiūlymų?