Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-05 18:34:04
Žvakės apžiūrėtos, visos vienodos ir atrodo gražiai.
Keičiant diržą, buvo nuimti paskirstytojų dangteliai, apžiūrėt, kas 
viduj. Jokių bajerių, švaru gražu. Pamatuoti vožtuvų tarpai - atitinka 
gamyklines specifikacijas pagal manualą.

Patikrinti ir visi alsuokliai (alkūninio ir galvučių) - ok.

Kaip minėjau kitur, pilu 5w40.
Gamintojai apie tepalų suvartojimą kalba visi. Visada jų popieriuose 
smulkiu tekstu būna nurodomas maksimalus leistinas suvartojimas. Pats 
teksto nemačiau, bet internetai kalba, kad Subaru leidžia suvartoti iki 
3L/1k km. Kol tokio skaičiaus nepasieki, tol jie nematys problemos ir 
garantiniais neužsiims. Ir asilui aišku, kad tai nėra normalu, bet kol 
masiškai po teismus netampo, jiems taip yra pigiau.
Kitas labai žymus gamintojas - BMW. Net pasiuvo fancy maišiuką 1L tepalo 
pūslei... Aišku tinka tik jų rekomenduojamo brendo tarai.

On 2018-01-04 17:08, Rrr wrote:
> Subaru tap pat nekalba apie toki tepalo suvartojima. Yra tik trys 
> variantai, jeigu niekur neleidzia isiorej:
> 
> 1. pizda ziedam
> 2. pizda cilindram
> 3. uzako tepalo gryzimo angos stumuose (dėl shudino ar ilgai nekeisto 
> tepalo)
> 
> 3 variantu gal siek tiek padetu skysta pilna sintetika, jeigu iki dabar 
> buvo naudojama pusiau. Faktas, tik tas, kad jeigu ir pades, tai bus ne 
> iš karto.
> 
> 
> On 2018.01.04 16:18, Dainiushas wrote:
>> labiausiai šūdas tai tas kas netinka. Subaru šitam varikliui apie 0w30
>> kaip ir nekalba.
>>
>>
>> 1/4/2018 4:07 PM, Rrr rašė:
>>> Koki tepala naudoji? Pusiau ar pilna sintetika? Pabandyk per ateinanti
>>> keitima supilt skysta mobil 1 pilna sintetika, pvz 0w30. Pradžiai
>>> pavalgys daugiau, bet po to gali būt, kad susitvarkys. Ant sekancio
>>> keitimo gali pilt tokius pat kokius pylei pries tai ir taip
>>> pasiziuresi ar bus skirtumas. O siaip, as rekomenduociau pilt kiek
>>> imanoma skystesne (proto ribose) pilna sintetika, blogiau tikrai nebus
>>> (su salyga, kad niekas nevarva dabar). Blogiausiu atveju, jeigu yra
>>> kazkokia problema, ji islys ir taip zinosi kur kas. Tvarkingas
>>> variklis, nesvarbu, 50, 40 ar 30 klampumas, vaziuos ok. Mano nuomone,
>>> kuo skysciau, tuo geriau. Pas mus cia visi labai megsta 10w40, cia
>>> paskutinis shudas, ziemai per tirstas, vasaru karstu irgi praktiskai
>>> neturim, todel 0w30 arba 5w30 pats tas. Aisku, cia kalbu apie N/A
>>> benza. F/I, dyzeliai ir pan. - kita tema.
>>>
>>>
>>> On 2018.01.03 18:11, pokemonas wrote:
>>>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo
>>>> 2008-2012m.
>>>>
>>>> Bėdos dvi:
>>>> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis sausas,
>>>> nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų "garų" ir
>>>> kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda.
>>>>
>>>> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų
>>>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu
>>>> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai...
>>>>
>>>> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks
>>>> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki 
>>>> pusės, o
>>>> veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda
>>>> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint
>>>> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus 
>>>> iki
>>>> dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus
>>>> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai dar
>>>> susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu keliu
>>>> arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada
>>>> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos
>>>> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su 
>>>> dujom,
>>>> tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo
>>>> ir prieš ją dedant).
>>>>
>>>> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli check'ai
>>>> "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso.
>>>>
>>>> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su
>>>> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės 
>>>> laido ar
>>>> net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos.
>>>> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos
>>>> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar trosams.
>>>> Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis.
>>>> Būtų pasiūlymų?
>>>
>>
>