Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: Rrr
Data: 2018-01-04 17:08:55
Subaru tap pat nekalba apie toki tepalo suvartojima. Yra tik trys
variantai, jeigu niekur neleidzia isiorej:

1. pizda ziedam
2. pizda cilindram
3. uzako tepalo gryzimo angos stumuose (dėl shudino ar ilgai nekeisto
tepalo)

3 variantu gal siek tiek padetu skysta pilna sintetika, jeigu iki dabar
buvo naudojama pusiau. Faktas, tik tas, kad jeigu ir pades, tai bus ne
iš karto.