Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-04 16:18:05
labiausiai šūdas tai tas kas netinka. Subaru šitam varikliui apie 0w30 
kaip ir nekalba.


1/4/2018 4:07 PM, Rrr rašė:
> Koki tepala naudoji? Pusiau ar pilna sintetika? Pabandyk per ateinanti 
> keitima supilt skysta mobil 1 pilna sintetika, pvz 0w30. Pradžiai 
> pavalgys daugiau, bet po to gali būt, kad susitvarkys. Ant sekancio 
> keitimo gali pilt tokius pat kokius pylei pries tai ir taip pasiziuresi 
> ar bus skirtumas. O siaip, as rekomenduociau pilt kiek imanoma skystesne 
> (proto ribose) pilna sintetika, blogiau tikrai nebus (su salyga, kad 
> niekas nevarva dabar). Blogiausiu atveju, jeigu yra kazkokia problema, 
> ji islys ir taip zinosi kur kas. Tvarkingas variklis, nesvarbu, 50, 40 
> ar 30 klampumas, vaziuos ok. Mano nuomone, kuo skysciau, tuo geriau. Pas 
> mus cia visi labai megsta 10w40, cia paskutinis shudas, ziemai per 
> tirstas, vasaru karstu irgi praktiskai neturim, todel 0w30 arba 5w30 
> pats tas. Aisku, cia kalbu apie N/A benza. F/I, dyzeliai ir pan. - kita 
> tema.
> 
> 
> On 2018.01.03 18:11, pokemonas wrote:
>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo
>> 2008-2012m.
>>
>> Bėdos dvi:
>> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis sausas,
>> nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų "garų" ir
>> kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda.
>>
>> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų
>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu
>> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai...
>>
>> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks
>> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, o
>> veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda
>> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint
>> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus iki
>> dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus
>> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai dar
>> susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu keliu
>> arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada
>> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos
>> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom,
>> tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo
>> ir prieš ją dedant).
>>
>> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli check'ai
>> "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso.
>>
>> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su
>> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido ar
>> net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos.
>> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos
>> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar trosams.
>> Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis.
>> Būtų pasiūlymų?
>