Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-03 18:59:02
Pilu 5w40 mannol. Stebėsiu situaciją, gal reiks ir daktariuko dapilt...
Čia biškį mano neapsižiūrėjimas buvo, kad po pirkimo pasikeičiau tepalus
ir išvažiavau kelionėn 7k km, po to dar kelis mėnesius po LT tryniausi
ir net netikrinau, kas ten darosi. Stuktelėjo 10k, laikas keistis.
Sugalvojau pažiūrėt, o ščiupas sausas ;] Raudonų aladino lempų dar nebuvo...

Man šiaip biškį kvapas iš dusliarkos nepatinka, nes dvokia tai taip pat
kaip bulka su išpjautu katalizatorium. Internetai sako, kad subariukai
greitai sudegina katalizatorius, nes dumpina daug tepalo. Nežinau kiek
čia tiesos yra, kaip ir logiška, kad tas tepalas jau turėtų būti
sudegintas kameroje.

Dėl klaidų: patikrinau dar kartą, ir ABS bloke radau P2104. Internetai
sako throttle position sensor. Tai viskas kaip ir stoja į savo vietas,
tik kad kitaiska diagnostika labai įdomiai sugalvojo, kad ABS blokas.

Po greitos paieškos internetuose neradau atskirai tik paties integruoto
sensoriaus, siūlo visą sklendę pirkt už brangiai. Nejaugi jie
nesiremontuoja?