Tema: Re: Dyzelis, aliai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: spakainas
Data: 2012-02-01 09:53:08
O kuo neracionalu pirkt naudotą? Kažkiek rizikos visada yra, bet aš dar
nepažystu nei vieno, kuris naudotam auto būtų išleidęs tiek, kiek tu
išleidai naujam...
Juo labiau turi atsarginį. Aš tavo vietoj daryčiau taip: stumi tą
streikuojantį C5, važinėji su benzininiu ir paraleliai ieškaisi kitos
pagrindinės auto. Gal net užsisakyt kad parvežtų iš vakarų europos, o ne
Lietuvoj ieškot. Žiūrėk parduosi dar už kokius 20, dasimesi dar 30, jau
ir išeina kažkas padoraus ~3 metų su iki 100k rida. Važinėsi ir vargo
nematysi. Tik teisingesnį modelį išsirink šį kartą, kad bent
statistiškai nebūtų linkęs byrėt ;]