Tema: Re: Dyzelis, šalčiai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: markatas
Data: 2012-01-30 11:07:09
Pvz vienas purkstukas leidzia kura, starteris nesugeba sukelti startui
reikalingo slegio, arba siurblys grybauja. Tegul starterio sukimo metu
paziuri su mechaniniu spec. monometru kiek is tikro bar yra. Diagnostika
tokio tipo mechaninio gedimo neparodys, tikrina rimti dyzelistai. Abejoju,
kad net atstovai toki monometra tures. Turi tik labai advanced dyzelistai,
bent pries 0,5 metu uz toki monometra prase 4600 Lt (ir nepamenu ar jau su
PVM ar dar be)

markatas