Tema: Re: Dyzelis, salciai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: Regnum
Data: 2012-01-30 13:22:04
hehe :) kokia neišpasakytai laki tamstos fantazija :) tepalus keičiu kas 20K
vietoj gamintojo nurodytų 30K, važiuoklės tvarkymas - šitų citrų
ligos-stabilizatoriaus traukės keitimas kas kokia 10-15K, na kas nenormalu
būtent šitam pacientui per nepilnus 100K du kart teko keist priekinius
diskus su kaladėlėm, nes neva perkaitintos mistiniu būdu, diskų tekinimas
mušimo stabdant neišspręsdavo. O dėl reik-nereik, tas tiesa, iš savo kišenės
tikrai nebūčiau keitęs vairuotojo sėdynės atlošo dėl neveikiančių šildymo
elementų (1,5K) ar akseleratoriaus pedalo (sugedusio autopiloto daviklis
pedale) - apie 1K su keitimu. Ir šiaip ten ta suma ne tik remontai ir tech.
aptarnavimai, bet ir padangos, visokie skersiniai, pertvaros, kilimėliai 3D
po komplektą kas 2metai ir visa kita, ką realiai galima būtų vadint
"reik-nereik". O šiaip esu rašęs, kad mašina įmonės vardu tai išlaidos jos
tvarkymui nevisai koreliuoja su vadylos galva ir jos turiniu :)