Tema: Re: Dyzelis, ?aleiai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: svyt
Data: 2012-01-30 22:52:15
labai gerai, jei masina neuzsals tik uzsivedus (negalima gazuot) iki kol
pasils, gali ramiai leistis i kelione, dizeliuose iki 90-95 metu to beveik
niekur nebudavo gamykliskai, todel ir sklando legendos apie nuotykius su
dizeliu ziema. pats pernai vaziavau su ispaniska salira ir pradejo ties
berlynu salti, 15, 18, 20, 22... tai neramu daresi, bo maza ko, jei ten
pasildymas neveikia, tai gali but nuotykiu, kiek suletinau, uzkisau prieky
radiatoriaus perplesta imaute, kad pokapotu kuo maziau pakliutu salto oro,
ypac toj pusej kur kuro filtras ir siurblys, ir variau tolyn tai atlaike -22
sigantura.
 mieste vazinejant, jei uzsivede, po kapotu laikosi jei ne pliusine
temperatura, tai bent 10-15 aukstesne nei lauke ir vaziuojant mieste
paprastai neuzsala.

--
vyt/ / e34 bmw 524