Tema: Re: Dyzelis, ?aleiai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: svyt
Data: 2012-01-30 22:54:41
del bako, nz, kad jis sitas nera gerai, jame pilna kondensato, o jei
atsildai, vanduo dugne istirpsta ir pakliuna i kuro kanala, pakleiui link
variklio jis atsala ir uzsala ir masina stop kaip ibesta.
O karstokas gal nieko tokio, taip jis lengviau uzsidega. oras va per karstas
nelabai gerai- mazina galinguma.

--
vyt/ /