Tema: Re: Dyzelis, šalčiai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: ramunas
Data: 2012-01-30 12:51:30
nusisneki kaip bato aulas ir tiek ... zvakes tikrinamos paduodant + i
galiuka ... yra ziezirbike - zvake dirba, nera - zvake nedirba ... ir
nereikia isvedineti cia kazkokiu kosminiu teoriju ... jei ziezirbike ant
zvakes yra ir masina neuzsiveda reiskias kitur liga ... blet po tokiu
patarinejimu ima valstieciai sukineti zvakes, nulauzia kreivom rankom ir po
to kelia galva ...