Tema: Re: Dyzelis, aliai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: Regnum
Data: 2012-02-01 09:40:41
hmm...sunkus atvejis. Naujos pirkt dabar nelabai galėčiau sau leist, pirkt
kitą seną su nežinoma istorija turint jau šitą nuo pat įsigijimo irgi
atrodytų neracionalu, ir prie viso kito kieme stovi kitas citras C5, 2001m
3L benzas, kurio nei prastumt už 5k nesinori, nei važinėt apsimoka (per 4,5
metų nuvažiavau su šituo gal 23K, sąnaudos apie 13L, ir benzas iš savo
kišenės). Žodžiu įklimpęs esu gerokai su citrinom savo :(