Tema: Re: Dyzelis, šalčiai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: Regnum
Data: 2012-01-30 10:30:06
tai mane tas ir nervina, kad pagal savo patirti su dyzeliais sprendziu, kad
taip neturetu but, o VEHO nieko neranda.

"infernal" <test@test.lt> wrote in message
news:jg5jon$2to$1@trimpas.omnitel.net...
> Kazkas negerai, taip neturetu buti. Mano hdi ir prie -25 vesdavosi, nors
> rida 2x didesne nei tavo. Dabar kompas rodo kazkokia pasildymo sistemos
> klaida, tai biski "lauzosi" prie dabartiniu salciu, reikia ilgiau pasukt.
> Esu gandus girdejes, kad dyzeli iki -15 galima apskritai be pakaitinimo
> zvakiu uzvesti. Buvau beveik praktiskai isbandes sita varianta.
> Pries tris metus turejau problema, kad sunkiai kurdavosi kai salcio
> daugiau nei -10. Nuvaziuoju i diagnostika, sako "tik viena pakaitinimo
> zvake gyva"...
>
> On 01/30/2012 09:30 AM, Regnum wrote:
> > Sveiki, mieli kolegos. Įdomi būtų jūsų nuomonė ar normalu, kad mano
citras
> > (C5) tik spustelėjus iki -15 iš ryto užsikuria tik iš 5-6 karto?
Kiekvienu
> > bandymu variklis užsikabina, prasisuka porą syk ir taip pratisai
nudūsta.
> > Dabartinė rida 98K, lygiai taip pat išdavikiškai elgėsi ir prieš metus,
kai
> > tik atšalo, rida tada buvo apie 80K. Nenormalu yra tai, kad priežiūra
buvo
> > tik VEHO, viskas tvarkoma tankiau nei priklauso (jei kas pamenat čia tas
> > citras kuriam per 5 metus buvo apie 35K sukišta). O prieš metus kai
bandžiau
> > VEHO ieškot sliekų kodėl taip yra, jie pareiškė, kad diagnostika nieko
> > nerodo, tipo viskas yra super tik pasiūlė akumą atnaujint, ką aš ir
> > padariau, nors dabar neabejoju, kad ne akumas kaltininkas yra. Naujas be
> > problemų kurdavosi ir prie -25 ir tik pernai per šalčius teko gal 2
kartus
> > numarint akumą ir nešt namo kraut. Kas dėl kuro, visą šito citro
gyvenimą
> > piluosi tik Nestėj. Tai vat įdomu, ar būtų kokių gerų minčių šiuo
klausimu,
> > užvedančių ant teisingo kelio?
> > Pagarbiai,
> > Regimantas
> >
> >
>