Tema: Re: Q:surasymo akcija
Autorius: esquires
Data: 2011-03-04 10:18:02
privatumo nykimas, zinoma, problema. bet cia toks momentas: svarbu apsaugoti
duomenis nuo viesumo (pvz. anketu isvertimo i siuksliu konteineri ar
paviesinimo internete), nes laaabai norintys apie tave kazka suzinoti, turi
galimybiu tai padaryti ir be surasymo (ir nepatikesi kiek daug). jei
duomenis apsaugoti nuo viesinimo, tai problemos kaip ir nera.