Tema: Re: Q:surasymo akcija
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-03 10:27:38
dabar supratau kodel tu ejai i rinkimus... bet as pakartosiu antrakart tiems
kas ejo i rinkimus : o koks man skirtumas ar isrinks visa Lietuva savo
atstova, ar isrinks tik 15 buduliu savo draugeli - vistiek galutinis
rezultatas tas pats, tai kam balsuoti? tuo labiau kad turim geru pavyzdziu
(Kaunas), kaip rinkimai nieko nelemia: daugiausia balsu gauna vieni, bet
susimete i kruva valdo kiti...