Tema: Re: Q:surasymo akcija
Autorius: kashkas
Data: 2011-03-03 16:06:23
nu taip, bet as cia bandau "globaliai" paziuret.. visiems px kiek zinau raso
skersai isilgai viska ka zino.. kaip sakant kiekvieno reikalas..
o mane biesina, kad geri zmones ir uz mane viska surase ;)
apskritai nakuj surist konkretu zmogu su tokiais klausimais kaip religijos
visokios, negaletu tarkim but du lapai 1-asmuo-kur gyvena, 2-anoniminis
lapas su visa likusia kujnia?
ir apskritai nx tie tokie surasymai dar uz 30lemonu
suprantu kinijoj, indijoj tai reikalingi, nes ten dalis nei dokumentu mate,
nei rasyt moka, nei kazkaip figuruoja kur, o cia vmi, sodra, reg.centras, ka
klaidas duombazese taisys pagal surasymo duomenis ;) ? vadinas analizuos,
lygins su turimais duomenim... nepatink man ta istorija. vsio.