Tema: Re: Q:surasymo akcija
Autorius: kashkas
Data: 2011-03-03 15:45:42
nzn. o ko negalejo su rinkimais sujungti, tipo pabalsuoji - susirasai.
maziau vaiksciot but reikeje. europoj surasymai... kazkodel ten pas 10%
tevaikscios, o duomenis jams is visokiu vmi, registru.
ir apskritai uzp!sa, kad prie mano id dar bus prirista relijija, pajamos,
kur gyvenu.
persiprasau, bet eina jie nx. samokslas nesamokslas, bet kazkaip per daug
asmenines infos nori.
nu o perspektyvoj jei kur bus surasymo db dvd pardavinejamas tai sakykit-
reiks nusipirkt.