Tema: Re: Q:surasymo akcija
Autorius: Kancleris
Data: 2011-03-03 07:57:42
bet tokiu kurie visus "apgaus" vien tik sitoj temojau yra apie 3, o is mano
kruvos pazystamu, beveik visi aplamai nesusirasines (ir jie tikrai nera
degradai, be vidurinio issilavinimo), nesakau kad visi tokie, bet susidaro
persnekejus su zmonemis jausmas kad is to surasymo bus nulis naudos, apart
to kad surengusiems surasyma bus duota i rankas 30 liamu, tiek tos mes
kantrus ir sita suma prarysim, man idomiau