Tema: Re: Q:surasymo akcija
Autorius: Kancleris
Data: 2011-03-02 16:54:07
na matai as galvoju geriau jau nesusirasyt nei meluot, nesusirasius per
galva neduos, o primelavus bbzino kas gausis :D
jokiu samokslo teoriju neskaiciau, sieip ant greicio prisigalvojau kelis
pliusus kelis minusus ir seip, kad tas surasymas mano galva didele ir brangi
kvailyste is kuriosjokios naudos nebus, ba kad ir toks varijantas per
puslapi nesusirasiau, namie surasinetojai nerado, tai ka uzdeda varnele kad
nera manes lietuvoj/europoj ? o mokescius moku lietuvoj tavrkingai
kaskaip daugiau klausimu negu atsakymu, vat ir nusprendziau padiskutuot ta
tema :D