Tema: Re: Q:surasymo akcija
Autorius: esquires
Data: 2011-03-02 20:10:36
nemanau, kad lengviau, nes surasymu duomenys geriau atitinka faktine padeti.
visame pasaulyje priimta tokius dalykus skaiciuoti pagal surasymu duomenis.
siaip tai surasymai (kaip ir statistika apskritai) nera viena "sudejau ir
padalinau", yra budai tikslinti duomenis, brokuojami nepatikimi, egzistuoja
kontrolines grupes ir t.t. zodziu "nagi apgausiu visus ir parasysiu, kad esu
zydas, nors ir tikro lenkas" isvadoms turi nedideles reiksmes, o flashmobu
surasymu metu kol kas nestebima (na gal j.k. tam tikra flashmobo forma
galima laikyti ganetinai skaitlinga dzedaju religijos irasyma i anketas).

pavyzdine gyventoju statistika laikyciau u.s. cencus bureau viesai skelbiama
informacija apie gyventojus. duomenu nomenklatura ir diskretiskumas rauna
stoga, lyginant su musu statistika rinkos tyrimu apimtis galima mazinti
kartais.