Tema: Re: Q:surasymo akcija
Autorius: esquires
Data: 2011-03-03 17:43:47
"kashkas" <kashkas@gmail.com> wrote in message
news:iko626$hfv$1@trimpas.omnitel.net...
> nzn. o ko negalejo su rinkimais sujungti, tipo pabalsuoji - susirasai.

nes tikslai ir budai skiriasi is esmes.

> maziau vaiksciot but reikeje. europoj surasymai... kazkodel ten pas 10%
> tevaikscios, o duomenis jams is visokiu vmi, registru.

kas vercia tave manyti, kad musu duomenu registruose kaupiamu duomenu
nomenklatura ir apimtis identintiska "europoje" kaupiamu duomenu
nomenklaturai ir apimciai. konkreciai plz, o ne "per telika sake <...>"

> ir apskritai uzp!sa, kad prie mano id dar bus prirista relijija, pajamos,
> kur gyvenu.
> persiprasau, bet eina jie nx. samokslas nesamokslas, bet kazkaip per daug
> asmenines infos nori.

primeni multika "ir mane suskaiciavo". paziurek kada, labai pamokanti
istorija.

> nu o perspektyvoj jei kur bus surasymo db dvd pardavinejamas tai sakykit-
> reiks nusipirkt.>

pasisakei kaip anekdote apie jurininkus pederastus.