Tema: Re: surasymo akcija
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-03 16:13:16
Jo, jau net žinau, kas turėtų pas mane ateiti. Kai pagalvoju, kad ta pilietė
lietuviškai "Laba diena, viso gero" vos sugeba pasakyt, tai idomu kaip cia
zinot ko ji atejo ir nepravyt netycia. Nes paskutini karta buvo kai kunigo
namas sudege babkiu klianchyt, tai net ir tada lietuviskai nesugebejo
paprasyt. Nors vistiek shpyga pas tokius cicilikus butu gavus...

"AudLiut"  wrote in message news:iko654$hlc$1@trimpas.omnitel.net...

susirašyti privaloma, nesusirašiuns internetu ar seniūnijoje ateis į namus,
neįleidus gręsia bauda 500-1000lt. (ATPK straipsnio tyngiu ieškoti)