Tema: Re: Q:surasymo akcija
Autorius: esquires
Data: 2011-03-03 18:10:54
"kashkas" <kashkas@gmail.com> wrote in message
news:ikodkd$ult$1@trimpas.omnitel.net...

> tikslai.... budai... nesuprantu kodel neglima rinkejui duoti dar 1 lapo
> sirasymui.
> cia siaip mintis, nesakau kad butinai turejo taip daryti.

todel, kad dalyvavimas rinkimuose nera privalomas, o surasinetojai ateina i
namus, taigi pasiekia nepalyginamai daugiau respondentu.

> kokia dar identiska, ka neuztenka deklaruotos vietos? ar pats svarbiu
> klausimu laikai kada gimdei pirmakart.

aisku, kad neuztenka. jei slepi informacija kada gimdei, tai nereiskia, kad
renkamos nevertingos zinios.

> bullshit.

jei primeni, tai primeni, ir niekur nuo to nedingsi.

> cia kaip pvz. kad tokia duombaze 1gabale... nelabai kas..

cia pvz. manau, kad tai nesamone, pats nedalyvausiu, bet surinkta infa man
tai duokit.

> kazkaip visi tavo pastebejimai pezejimo lygy. cia mano nuomone.

suprantu, kad "nx reikia, man tai nepatinka" yra praktiskai mokslinis
argumentas :)