Tema: Re: surasymo akcija
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-03 15:28:18
visi aplink kvailiai.. ir karsciuojantys..
 i rinkimus neisiu.. nes nebus kaip priekaistaut.. o dabar - as nerinkau..
nieko nedariau.. tai as cia ir nekaltas, kad zuoka issirinkot.. o jei lenkas
ka nors vilniuj duos gero.. tada MES issirinkom.. ane? blin.. naturaliai
lietuviska.. dejuot, durnint kitus.. ir paciam nieko nedaryt, kad butu
kitaip- geriau..