Tema: Re: surasymo akcija
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-03 15:40:31
Pas mane reikia isrinkt 27 mazesnes blogybes ish poros shimtu. Kad ir kaip
deliot tas kortas - black jack'as niekaip neiseina. Ir man tikrai dzin, nors
tegul pagal abecele ar pimpalo ilgi juos paskiria - 99.99 proc. mano
gyvenimas nuo to nei pageres nei pabloges. Nematau nei vienos kombinacijos,
kuri butu geresne ar blogesne uz dabar isrinkta. Taciau, tai nereiskia, kad
jie mane tenkina.

P.S. Taip, ash uz tokia valstybe, kur į tokius rinkimus vaiksciot nereikia.
Bet ne ant tiek, kad eit ir kazka daryt - mane tenkina ir dabartinis
durdomas.

"Pi."  wrote in message news:iko49b$drf$1@trimpas.omnitel.net...

uz tokia valstybe? ar geriau eit i rinkimus.. rinktis mazesne blogybe is
galimu..