Tema: Re: Kritine. mase.?
Autorius: esquires
Data: 2009-04-15 16:17:10
cia tu esi agresyvus gamtos niokotojas dviraciu pagalba, nekenciantis
tikruju jos saugotoju ir isliejantis savo neapykanta smulkiais
prisikabinejimais. pala, begimas nepaliaujamai populiareja, bus laikas,
susirinks tikroji kritine mase (begiku, aisku), o ne tie sudziai, kurie
susika sita grazia ideja mindami dviracius.