Tema: Re: Kritine mase? (+15kb bin)
Autorius: Anatolijus
Data: 2009-04-14 16:31:20
Praleidai kazkuri is pirmuju punktu, kad visi vaziuoja pirma eile vienas 
paskui kita. Taxistas vaziavo tvarkingai pirma eile prie pat kelkrascio. Su 
intencija vaziuot tiesiai arba i desine. Dvyratininkas privalo laikytis ket 
ir neturi teises lyst i plyshy tarp bordiuro ir taxo veidrodelio (nes 
fiziskai ten nebutu tilpes).

Vienareiksmiskai dvyrka nesilaike saugaus atstumo ir laiku nesustojo 
pastebejes kliuti ir i ja atsitrenke. Kadangi smugis buvo silpn,as o taxe 
garsiai klyke racija, taxistas negalejo zinot, kad kazkas i ji atsitrenke ir 
nugriuvo.

Anatolij.

"NASA" <nasius@gmail.com> wrote in message 
news:gs22oi$o12$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Eismo įvykio dalyvių pareigos konkrečiai šioje situacijoje. Dviratininkas 
> važiuoja tiesiai, dešiniaja eismo juosta kuo arčiau kelkraščio. Taksi 
> vairuotojas suka į dešinę reguliuojamojoje sankryžoje.
>
> Dviračio vairuotojo pareigos:
> 104. Važiuoti dviračiu ar mopedu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų 
> nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo 
> kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama 
> važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine juosta, kuo 
> arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 150 punkte numatytus 
> atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio ar mopedo vairuotojas neturi 
> trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems.
> 169.       Draudžiama važiuoti veja, šaligatviu, pėsčiųjų taku arba 
> užvažiuoti ant jų, išskyrus atvejus, kai užvažiuoti ant šaligatvio krašto 
> leidžia stovėjimo būdą nurodantys ženklai.
> Dviračio vairuotojui galioja ir kiti Vairuotojams taikomi KET punktai.
>
> Taksi vairuotojo pareigos:
> 127.       Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos 
> signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi – ranka:
> 127.2. prieš persirikiuodamas, prieš sukdamas į dešinę ar kairę, prieš 
> apsisukdamas.
> 131.       Įspėjamieji signalai turi būti pradėti rodyti iš anksto prieš 
> manevrą (stabdymą, susijusį su manevru) ir baigti tuojau pat po manevro 
> (signalizuoti ranka galima baigti prieš pat manevrą). Signalą reikia 
> rodyti taip, kad jis neklaidintų kitų eismo dalyvių.
> 145.       Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip 
> keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti 
> saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams.
> 147.       Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo 
> važiuojančioms transporto priemonėms, kurių judėjimo kryptį jis kerta.
> 159.       Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o 
> važiavimo tvarka šiose taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti 
> vairuotojas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės.
> 269.       Įvykus eismo įvykiui, su juo susijęs vairuotojas (eismo 
> dalyvis) privalo:
> 269.1. nesukeldamas papildomo pavojaus, iškart sustoti, įjungti avarinę 
> šviesos signalizaciją, pastatyti avarinio sustojimo ženklą;
> 269.2. pateikti asmens dokumentus, jeigu to reikalauja kiti eismo įvykio 
> dalyviai;
> 269.3. jeigu eismo įvykyje sužeidžiamas arba žūva žmogus, pranešti apie 
> tai policijai, pasilikti eismo įvykio vietoje ir laukti, kol atvažiuos 
> policija, išskyrus tuos atvejus, kai policija jam leidžia palikti eismo 
> įvykio vietą, jis turi suteikti pagalbą nukentėjusiam asmeniui arba jam 
> pačiam turi būti suteikta pagalba;
>
> a.
>
> On 2009-04-14 14:43:42 +0300, Fla <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> said:
>
>>
>> Avarijos priezastis buvo ta, kad kazkas ne tik nesilaike saugaus atstumo,
>> (vaziuojant kaip priklauso ish paskos ir laikantis atstumo viskas butu 
>> ok)
>> bet kazkodel dar ir "nepamate" automobilio, jau buvusio toje eismo 
>> juostoje.
>> Kaip jau minejau - sios 2 transporto priemones ten vienu metu tilpti 
>> neturi.
>> Kol nesutarsim del sito - tolesne diskusija nelabai turi prasmes :)
>>
>> NASA wrote:
>>> O prie ko čia tilpimas?
>
>