Tema: Re: Kritine. mase.?
Autorius: KEdas
Data: 2009-04-14 18:28:06
pragäras rašė:
> as tai matau, kad tau gincytis bile gincytis bet kada
>
> 1.23. Dviracio simbolis zymi dviraciu eismui skirta tako dali arba dviraciu
> taka.

Aš tai matau, kad tu ginčijiesi net neskaitęs ką prelegentas rašo, o po
to tenka prisipažinti, kad „ne taip supratau“ :P

O KET punktas apie dviračių takus skamba taip:
Dviračių takas – dviračių eismui skirtas kelias arba kelio dalis,
pažymėti kelio *ženklu* „Dviračių takas“, kuriuose motorinių transporto
priemonių eismas draudžiamas. Dviračių takas privalo būti *atskirtas*
nuo kelio ar jo dalių kelio ženklais arba kelio inžinerinėmis priemonėmis.

Gedo prospekte ženklų „Dviračių takas“ nėra.