Tema: Re: Kritine. mase.?
Autorius: KEdas
Data: 2009-04-13 21:47:01
kewle migyje rašė:
> nu ir ką?
> jeigu man prieš nosį žalia šviesa, tai ir su boeingu galiu varyt?
> jie turėjo _vestis_ dviračius per tą perėją, kaip dar paaiškint?

Nesureikšminčiau taip to *vestis*. Pakaktų, kad prieš kirsdami
važiuojamąją dalį sustotų ir įsitikintų, kad kiti eismo dalyviai mato jų
ketinimus.

P.S. Aš už tai, kad mentai baustų šaligatviais važinėjančius jei ten
daug pėsčiųjų arba šalia yra *normalus* dviračių takas. Pvz. Gedimino
prospektas – nors dviračių tako ten ir nėra, bet bent jau gatvė plati su
lėtu eismu, todėl užpisa tarp pėsčiųjų nardantys „atsarguoliai“.