Tema: Re: Kritine. mase.?
Autorius: KEdas
Data: 2009-04-14 19:43:55
Ženklų turi būti tiek, kiek pakanka eismui aprašyti kuo lengviau
suvokiamu būdu :)
Priešingu atveju – gyvenimas pagal „paniatkes“. Pvz. kas būtų kaltas jei
Gedo prospekte ant „dviračių tako“ dviratininkas užmuštų pėstyjį? Juk
pagal KET:

VI. PĖSČIŲJŲ PAREIGOS
55. Pėstiesiems draudžiama:
55.5. eiti dviračių takais;

XXI. EISMAS GYVENAMOJOJE ZONOJE
180. Pėstiesiems *leidžiama vaikščioti važiuojamąja dalimi* visoje
gyvenamojoje zonoje, tačiau jie neturi trukdyti transporto priemonių
eismui be reikalo. Gyvenamojoje zonoje pėstieji turi pirmumo teisę prieš
transporto priemones.