Tema: Re: Kritine mase?
Autorius: Fla
Data: 2009-04-14 16:38:18
Faktas wrote:
> nu pačiam du :)
> paskaityk kaip tu argumentuoji: 8km ir sakai, kad per tokį atstumą, nei kart nesigautų paimt ir
> normaliai aplenkt dviratį?

o kur ash taip sakiau? sesk dar karta, vel du :D gero trimestro pazhymio nebeturesi jau ;D

> arba kaip dabar - per tą pačia juostą jį taranuojant, arba jei normaliai,
> tai tektų vilktis ir stabdyti visus 8km?

kodel vel kalbi apie "visus" 8km? ir 2 km paskui dvirati gali uzhtrukti vos ne tiek pat,
kiek like 6km vazhiuojant normaliu greichiu :D be to kiek del to atsirastu bereikalingu
lenkimu (maza ka, gal nepaskaichiuos kas), kiek atsirastu bereikalingu stabdymu/greitejimu,
ir t.t. :)

nu bet anyway - jei tau atrodo, kad dvirachio vieta labiau gatveje nei ant saligatvio, tai
tebunie :) man atrodo kad shaligatvis shiuo metu butu visiem saugiau (jei ka - as apie atveji
kai dviraciu taku ner). ale kazkada jau diskutavom apie tai, tingiu vel :D

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)