Tema: Re: Kritine mase?
Autorius: Rokis
Data: 2009-04-14 14:37:05
butent :) jug svarbiau kad as teisus :) as visad vairuodamas sakau duxai tie
pirdininkai dviratininkai irodyneja kad jie teisus bet man tai neskaudes? bl
uzsispakliuosiu ta kapota labavyka pasikeisiu :) o jai keglius gules
ligoninej man tai gyliai px susimokesiu uz iskaitini auto ivykiu sakosis per
taismus uztampysiu kad kaleskes ratu padangas 3 kart reiks keisti :D