Tema: Re: KritinÄ- masÄ-?
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-04-13 14:58:07
tas "intensyvus eismas" yra labai neapibreztas..

pats vazineju su dviraciu ir pries perejas jei matau auto - sustoju
pilnai (abiem kojom apzerges) - kad matytu - jog neketinu lekt
nors jei matau kad tuo metu eina pestieji per gatve - nelaukiu - nes
vistiek nevaziuos, kol nepraeis jie..

pats kai su masina varau - praleidziu dviracius, bet cia tik matyt del
to, kad pats prijauciantis ir pilnai zinau ka kita puse masto ar ne
masto (matosi is dviracio, aprangos)..