Tema: Re: Kritinė masė-OT
Autorius: |===>
Data: 2009-04-14 10:24:41
"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in
news:gs15pe$3nl$1@trimpas.omnitel.net:

> Skaitau ir negaliu patiketi... Kazhkaip prisimenu deganchias kaladeles
> :-) Dabar OT: atsiusk man savo meila ir/ar tel nr., reikes mums viena
> reikaliuka pabaigt tvarkyt kada nors. Mano meilas tikras.

hehe, jeigu tusciam kely pagreiteji iki 200, po to sustabdai iki 0 ir
pakartoji kelis kartus, lievos kalades ima ir uzsidega, o normaliu gauti
budavo nelengva

o siaip didziausias pavojus buti suzalotam ar mirti, kuri kada nors kam
nors sukeliau - tai vaziavimas gatvemis dviraciu, todel dabar paprastai
vaziuoju saligatviais

ps. sutvarkyti nekenktu, meila parasysiu

--
Vinis