Tema: Re: Eilini kart musu isrinktieji nesamones daro
Autorius: pjezo
Data: 2009-02-19 15:52:18
cia apie NPD?
IMHO dabar padaryta briedovai...
ir net nematau nieko tame gero.
is mano varpines ziurint, NPD turetu buti tik auginantiems vaikus, ir gan net ne NPD, o tiesiog nustatomas mazesnis GPM mokescio tarifas, kartu nustatant iki kokio dydzio pajamu jis taikomas...

ai bet cia jau mes labai i lankas nukrypsim...
su tokiais pamastymais reikia eiti i seima ir ten kazka daryti:DDD