Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-18 15:00:54
On 01/18/2011 02:43 PM, Icetom wrote:

> Pvz. "prasimankština" garsiakalbio pakaba. Negalvok, kad kolonėlių
> skambesys pasikeis kaip "diena ir naktis". Viskas niuansuose, bet jie
> gerai girdimi "prieš ir po" (bent jau man). Pats pastebėsi. Aš ir
> nelabai tuo tikėjau, bet toks dalykas yra.

tai cia labai gerai zinoma ligos vystymosi stadija. po jos seka
itikejimas laidu skambesiu, bedeguoniu variu, sidabru lydmetalyje ir
paauksuotom koloneliu jungtim. taip pat koloneles kurios atkuria iki
40Khz skamba nepalyginamai geriau nei toks kurios iki 18 kHz, nes is
tikruju visi mes girdim ne tik ausim bet ir dar kazkokiu is delfinu
paveldetu organu.
visa tai tu turetum ne uz ilgo isgyventi ir suzinoti.