Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-14 15:38:11
On 01/14/2011 03:29 PM, Ginciakas wrote:
> Klausa, mikrofonas, kompas :)

optimistas. mano nuomone, tai net atkartoti gatava projekta yra
pakankamai sunku. o tu nuo nulio, ir dar trijuostes... jei ten jau ir
taip puse visko pakeitei, tai reikejo imti kuri nors visaton
konstruktoriu ir daryt. arba su peerless hds164 pilnas netas projektu.
kotais itariu, kad bilenkurios s30 gros geriau nei tavo trijuostes.

>>> kolonkes. Kolega turi, tai pradzioj kondikai sudege kartu su piscialkom