Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: spakainas
Data: 2011-01-17 18:24:25
Nu kad tu čia man jau ne tą kainų kategoriją rodai, man reikia pakaitalo
S90'tukam, tikrai neturiu galimybių išleist 3.5k kolonėlėm. Kaip
minėjau, biudžetas - 1000 Lt. Nu dar iki ps 60 arba 70 (1700 lt berods)
iš bėdos priempčiau, bet tik iš bėdos, ir tai tik realiai supratęs kad
jos vertos to kainų skirtumo. Gali gautis taip, kad tam daugiabučio
kambary išviso niekas neskambės už mano biudžetą, ir teks likt su S90 ;]
Bet vat ir gaunasi taip, kad eit per salonus ir klausyt nėra jokios
prasmės, nes salone skambės vienaip, namie jau visai kitaip.
Ta paslauga - kolonėlių pritaikymas konkrečiai patalpai spėju nemažai
kainuoja, kol kas tai ne mano kišenei.