Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: spakainas
Data: 2011-01-17 18:34:44
Nelabai supratau kaip parašei, kaip ten jos stovi. Kaip suprast "išilgai"?
Mano atveju (kambarys 3x5.5), kolonėlės stovi prie ilgosios sienos,
"žiūri" į kitą ilgąją sieną. Jei sudalinsi tą sieną į keturias dalis (5
brūkšniai): ||||| tai kolonėlės stovi ties antru ir ketvirtu brūkšniais
(gal kiek arčiau vidurio abidvi), prie pat sienos (nelabai yra galimybės
atitraukt, na gal per 10 cm max nuo sienos).
Ble rašau ir galvoju kokią čia xuijnią pasakoju, einu autocadą
parsipūsiu, pabraižysiu, nes jau pačiam nelabai aišku, kaip ten tos S90
pas mane stovi :D