Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: Icetom
Data: 2011-01-18 12:51:23
>kad koloneles keleto kLt eiles kainu lygio neatkuria zemu dazniu?

Visiškai ne tokiame kokybiniame lygyje kaip, kad ir minėto Focal ...

>o jau toks pats garsiakalbis ikistas i 'subo' deze, pajungtas susumavus
>kanalus signala ir bridzinta stiprintuva pradeda stebuklingai atkurti ta
>zema?

Tu gal nueik pagaliau, kad ir į tą patį AVD saloną ir paklausyk kaip tokio
lygio kolonėlės atkuria vargonus ar pan., kada vėl gaus Focal Utopias (aišku
joms prasigroti reiks apie 500 val.).

>man idomu kiek tu sistemu girdejes ir lygines. nes toks vaizdas kad kolkas
>dar tau neteko laime paklausyt normaliu stereo koloneliu, kad ir
>savadarbiu.

Neteko, žinok :( Visas išvadas darau tik iš interneto platybėse surinktos
informacijos :D Ir be to, koks skirtumas, vis tiek gi per subą klausau :D

>daugiau realiais parametrais, skaiciavimais, fizika pasidomek. o ne vartyk
>puslapius su kazkokiais kosminiais laivais. man tai idomus zmones, kurie
>svajoja apie 60klt kainuojancias koloneles, tiki kad ju reikia, kad kazka
>kito per jas girdes.

Dzin ta fizika. Paklausai ir aišku (arba skamba (patinka), arba ne) ... Kas
sakė, kad aš svajoju apie 60 k Lt kolonėles. Nors iš kitos pusės jei pajamos
ir turima patalpa tai leistų, kodėl ne?

> o muzika klauso per suba.

Bet tai koks tu aiškiaregys? Kaip atspėjai mano sistemą :/?

>bet kokios koloneles groja geriau uz bet koki suba.

Be abejo, sutinku - tik ne 1000-6000 Lt kainų kategorijoje (Sousa kai kurios
kolonėlės tik galėtų būti išimtis) ...