Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-17 11:52:55
On 01/17/2011 11:31 AM, signalizacija wrote:
> Nu neteisus ti fiodorai, oi neteisus. Nueik i spika slucko gatvej, turi
> jie ten Topas surinktas . Galesi paklausyt kaip maziukai garsiaklbiai
> groja.
> Panasiai ir su adatom, kur 8 cm garsiaklbis nuo 50Hz groja. Ir groja
> graziai

tai kad net nesupratai ka ruporas reiskia. tai korpuso tipas, o ne
garsiakalbio dydis. ir zmones ne siaip sau konstruoja ypatingai
sudetingus, didelius korpusus. nes ten zemu dazniu stiprinimas
konkreciai priklauso nuo ruporo 'ilgio' ir alsuoklio ploto.
pasigooglink. o subjektyvumas ir 'man groja gerai' tai visada buvo ir
bus. buvau ir as tas vadinamas adatas su frs8 pasidares. nu groja. bet
dar toli jiems iki muzikos. mazo turio koloneles is principo negali
groti gerai.