Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-17 20:49:03
On 01/17/2011 08:45 PM, Dainiushas wrote:
> čia tokius pasisakymus reiktų suprast, maždaug parašei krūvą nelabai
> rišlių postų ir jau pasijautei groupso autoritetu?

suprask kaip nori. man px. kam idomu tas skaite, kam idomu paklause -
atsakiau. kam norisi, gali rasyt cia toki brieda kaip tu. gal tu
atsikonspektuok viena karta savo postus ir pasiziurek kas pastoviai bet
kuriam newsgroupe bet kuriam poste pradeda 'triesti' ir rasyti
nesamones? bet ka cia tau aiskint, tau vaistus gert reikia.