Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: Icetom
Data: 2011-01-17 17:47:46
> (nežinau kaip su žemais bus, gal užteks nuo šitų priekinių?)

Žemą dažnį gerai atkuria tik laaaabai brangios kolonėlės (30 k Lt ir
brangiau). Taip, kad namų kinui subas būtinas.

>(o gal vistik teks, gal priekinės nelabai kaip įsipaišo į subo vaidmenį?),
>ar nebus per mažai žemo iš tokių kolonėlių?
Ką omeny turi įsipaišymą? Jei nori, kad subas "padėtų" muzikos klausymu
metu, imi uždaro tipo. Jei subo tereikia filmams, imi su "skylėmis"

>Bet kokiu atveju, 2.0 sistemoj pastatomos turėtų gražiau grot muziką, vat
>tik dėl namų kino parkės ;]

Na čia viskas nuo komponentų priklauso, kas geriau ;). Tarp kitko neseniai
buvau Hifipasaulyje MA GS20 kolonėlių paklausyti bei pabandžiau palyginti AV
resiveris vs stereo stiprintuvas. Tai Denon AVR-2311 ne tiek ir daug
"pralaimi" Denon PME-1510 stiprintuvui. T.y. nėra jau toks blogis, kaip
dauguma aprašo apie tuos AV resiverius. Aišku geresnis variantas AV
resiveris su pre-out ir stereo galios stiprintuvas (stereo režimui).